luni, 23 august 2010

Razboiul barzaunilor - Asediul

Cand scriu aceste randuri sunt baricadat la etajul 1 al casei parintilor de la munte, undeva prin judetul Valcea. Este 12 noaptea, usile, geamurile, totul este inchis ermetic. De ce ? O mare colonie de barzauni si-a facut cuibul in podul casei si ne este imposibil sa stam pe afara. Sa ma linistesc si incep cu inceputul.
Am plecat din Bucuresti catre Valcea pe la 18:30, Duminica, tocmai am inceput concediu, relaxati, frumos, soferi indisciplinati pe Dealul Negru, depasiri de tot cacatul cu oameni inconstienti, si ajungem noi, la pantalon scurt si la tricou undeva in apropiere de Baile Govora. Intuneric bezna, orbecaim pe acolo, reusim sa aprindem becurile in afara casei sa descarcam masina de bagaje ... pana dau drumul la apa, bag frigiderul in functiue si alte treburi de rutina pentru a face locuibila casa au trecut cateva minute bune timp in care la becul exterior casei s-au strans 10 -15 barzauni ... wow, mega neplacuta surpriza ... pentru cine nu stie un barzaune este o viespe supradimensionata cam de 3-4 ori ... panica a inceput sa se instaleze, chiar daca erau la etajul 1 erau cativa care aveau o traiectorie imprevizibila ... sunt rapizi si foarte periculosi ... pana m-am dus sa incep sa sting din alte becuri, si pana sa car si restul de bagaje un numar de aprox 30 de barzauni gravita in jurul becului ... am luat repede o sticla cu apa si ne-am refugiat la etajul 1 ... am sigilat tot si am aprins becul sa ne schimbam pentru culcare ... nu exagerez dar se auzeau numai pocanituri in geam, horror, ca in filmul cu pescarusii nebuni ... dupa ce am stins becul in camera s-au potolit cu bataile in geam, am lasat becul exterior aprins sa ii innebunesc toata noaptea, maine cand dau atacul in pod sa fie rupti de somn :)) Acum pun la cale un plan de atac pentru maine ... informatii viespi
http://stuparitul.3xforum.ro/post/4458/1/Viespi/
http://stuparitul.3xforum.ro/post/2604/2/lupul_albinelor/

Niciun comentariu: