luni, 23 august 2010

Razboiul barzaunilor - Contraatcul

A doua zi dimineata dupa ce am citit toata noaptea despre barzauni, viespi, albine, m-am trezit foarte increzator. Pasul 1: Galeata mare de apa fierbinte, ma apropii usor, am caciula, geaca si fular, arunc apa si galeata ramane in spate atat de tare am fugit ... vin cu o alta galeata, la 5 min, arunc, de data asta iau si galeata cu mine, viespii sunt innebuniti, atmosfera este apasatore pentru toata lumea, cuibul cat o mingie de fotbal incepe sa dispara ... nu este un cuib obisnuit pe care poti sa iL dai jos dintr-o lovitura, asta este facut cu pamant pe perete lipit puternic, pe toata suprafata nu doar intr-un loc. Am prins curaj, in locul intunecos din pod intru a treia oara, de data asta arogant, cu pantaloni scurti si tricou, am aruncat galeata de apa fierbinte pe cuib, am fugit, cu ea :) Inca o galeata tremurata ce nu si-a atins tinta si cam atat pana la pranz, urmeaza sa ne revedem diseara dupa strand ... si intre timp ajung la Valcea sa caut o bomba atomica pentru viespi si orice vietate zburatoare: lampa cu ultraviolete pentru insecte, se apropie si sunt prajite instant, un carnagiu live ce mi-a fost refuzat de oraselul Ramnicu Valcea, unde singurul magazin de bricolaj mai mare este Ambient unde nu am gasit inventia asta care se gaseste pe la Bucuresti din cate am aflat de la personalul magazinului. Sperantele mele pentru un Hirosima la Baile Govora s-au spulberat, asa ca seara am revenit aceiasi strategie, o galeata mare de apa clocotita plasata bine a facut ravagii, plus ca si bonus o sticla mare de apa cu putin sirop de visine si foarte putin otet, si o alta sticla cu otet, sa vedem cati barzauni vor cadea, se vor ineca si vor muuuriiiii.... de abia astept sa numar maine dimineata, 154, 155, 156 ...

Niciun comentariu: