luni, 8 februarie 2010

Femeile si scuzele lor

Ce spun femeile cand sunt prinse de soti cu alti barbati in pat

Englezoaica: Darling, daca ma anuntai la timp cand vii acasa, s-ar fi putut evita aceasta situatie, jenanta pentru amandoi!....
Nemtoaica: Hans, azi ai venit cu patru minute si patruzeci si cinci de secunde mai devreme acasa. Imi datorezi o explicatie pentru asta !
Frantuzoaica: Jean, ce bine ca ai venit ! Jaques e terminat, nu mai poate.....
Suedeza: Tu esti, Olaf ? Eu am terminat, ce-i drept, dar Sven ar vrea sa se mai distreze.... alatura-i-te si tu !
Rusoaica: Ivane, tu esti ? in sfarsit, un barbat adevarat ! Inainte sa mi-o traga, asta n-a fost in stare nici sa ma ia la palme !
Evreica: Itzic, tu esti ? Atunci, cine naiba e asta de pe mine ?
Romanca: Ioane, tu ma crezi mai mult pe mine, sau ochii tai ?
Unguroaica (in timp ce sare din pat): Ioi, draga !....Nu fii suparat ! O platit inainte !
Cehoaica: Pepa, nu te impacienta, draga ! Tocmai am aflat ca, el e noul tau sef !...
Secuianca: No, daca ai baut toata palinca din casa, eu cu ce era sa-l fi servit pe musafir ?

Nu stiu sursa, am primit-o pe mail.

Niciun comentariu: