luni, 28 septembrie 2009

Vilextur

RECLAMATIE
Subsemnatul Pana Livu Robert, domiciliat in Bucuresti, client fidel al agentiei Vilextur - sau cel putin incercam sa devin unul din moment ce eram la al doilea voiaj in Grecia prin intermediul dvs., doresc sa reclam slaba calitate a serviciilor oferite de catre angajatii dvs. in concediul meu impreuna sotia in Thassos ce a inceput pe 7-8 Sept.Plecarea din Bucuresti - 7 Sept - ploaie marunta, totul a decurs bine, traversare Bulgaria, filme, atmosfera relaxata, ajuns la hotel, frumos, cochet hotel, curat, multumesc pentru patul matrimonial, nu cred ca ar da faliment daca ar mai pune doua felii de sunca si ar inlocui margarina cu untul.
Sejur Thassos - frumos, angajatii de acolo ar fi putut sa fie mai activi putin, nu ar strica niste pliante informative, tips & trick local, etc., chiar nu am avut timp sa imi printez de pe internet o informatie care ati putea sa o oferiti dvs. Plecare din Thassos - 15 sept - soferii au fost detul de grabiti la tranferul bagajelor, irascibili, era sa imi rup picioarele pe acolo cu graba aia, cred ca au uitat ca suntem TURISTI in CONCEDIU - pretextul era ca blocau strada. Ajungem la granita cu Bulgaria, soferul face anuntul ca ne face noua un favor si opreste la free to shop 20 de minute, ca nu este in program dar este el gigel de treaba. Am ajuns la raionul de parfumuri unde nu sunt suficiente 20 de minute sa iti cumperi parfumuri mai ales cand ai bani pentru mai multe bucati. Am stat in shop, eu si sotia mea aproximativ 20-30 minute, iar cand am iesit din shop, am fost pe o fuga incredibila tot timpul, autocarul nu mai era ... woau .... cum sa nu mai fie autocarul ?! era ghida, soferul nu binevoise sa astepte sa ne intoarcem, a trebuit sa merg jumatate de kilometru pe jos, sa am emotii, nervi, pentru ca niste tarani de la Valcea au considerat ca ei transporta niste cartofi si au un program de respectat.
Nu ma intereseaza programul lor, sa le spuna cineva ca eu i-am platit sa mearga cu mine si sa faca orice numai ca eu sa ma simt bine. Daca voi nu aprobati filosofia mea atunci sunteti o firma de slaba calitate si sper sa dati faliment cat mai curand, iar daca sunteti in linie cu ideile mele de bun simt va dorec mult succes in a oferi clientilor servicii de calitate. Putea sa imi fie rau, puteam sa fiu lesinat intr-o baie, si chiar daca am stat 10 minute peste sa ma uit la un anumit magazin nu poti sa te comporti asa cu mine, sa pleci si sa ma lasi doar pentru ca vrei sa ajungi tu ca sofer mai repede acasa sa poti sa mai faci curse pe banda rulanta fara sa iti pese de satisfactia clientilor - lasa-i ma pe prostii aia ca inghit orice, romani care nu au mai vazut tara straina, le-am facut un favor.
Taranii de la Valcea au condus iresponabil in anumite momente, si au fost cel putin 3 situatii clare care le-am vazut cand au fortat masina din sens opus sa incetineasca sa nu ne facem pilaf cu totii. Unde se grabeau nu stiu si nu ma intereseaza cert este ca eu eram in concediu si vroiam sa fiu cat se poate de relaxat si sa ajung cu bine acasa - nu cat mai repede, ci cat mai in siguranta.
Cert este ca nu voi mai apela niciodata la serviciile agentiei dvs. si fiti convinsi ca vor mai fi persoane care vor afla povestea mea si voi incerca sa va fac cat mai multa reclama. Va multumesc pentru timpul acordat si imi cer scuze pentru anumiti termeni ce apar in reclamatia mea ce dvs. ii puteti gasi ofensatori dar credeti-ma ca nu pot gasi altii sa transmita la fel de mult senzatiile traite.
Cu stima,Robert Pana.

16 comentarii:

Alexandra spunea...

Oh my God...azi am gasit postarea ta, si tocmai astazi plec. Cu ce crezi? Tocmai cu Vilextur. Sa speram ca nu voi trai experienta ta si ca toate vor fi bune si frumose si la dus si la'ntors, pentru ca altfel te voi ajuta sa faci cat mai multa "reclama" acestei minunate agentii de turism.:))

Anonim spunea...

A face rau cuiva si a scrie prostii ...pe blog e f usor...
Daca erati cu un autocar Neckerman plateati si despagubiri pentru intarziere...
Sunteti genul de om care isi reclama asa zisele drepturi dar uitati ca un autocar intreg va asteapta sa va terminati cumparaturile. Parfumuri sunt si la supermarket numai taranii mai cumpara din shop la vama..etc

Unknown spunea...

Sunt parerile mele si oricine le poate considera prostii si pe mine taran. Este la libera alegere a fiecaruia. Cei de la Christian Tour mi s-au parut mult mai relaxati.

Anonim spunea...

sunt 2 ani de atunci dar abia acum vad postarea ... cata nesimtire...
un autocar intreg si a stat dupa 2 turisti pe care i-a durat in cot ca toti ceilalti asteapta, si ca cu cat vor intarzia mai mult cu atat vor sta mai mult in vama bulgara
soferii aia au plecat pt ca 50 de turisti ii rugau sa plece! si apropo..nu v-a lasat nimeni in strada ! ati fost asteptat cu 300 m mai departe unde autocarul se asezase la rand !

andrei_mh spunea...

Mi se pare absurd ca un autocar de 50 de persoane sa astepte dupa doi turisti care au platit o suma modica pentru transport si sa aiba impresia ca autocarul este taxiul lor.Tinand cont ca sunt turisti care isi cumpara parfumuri in valoare de 3-4 ori mai mare decat au platit pe transport,deci ce concluzie trageti cand un om isi cumpara parfumuri de 300-400 de euro iar pe transport plateste o suma de 70 maxim 100 de euro in fine sunt banii lor si e treaba lor ce fac cu ei.Si apropo acel autocar ii transporta pentru acea 100 de euro 12-16 ore.Cel putin Vilextur din cate stiu eu nu a tras teapa la nimeni cum fac altii iti iau banii si cand sa pleci in vacanta PLECI PE JOS pt.ca cei de la agentia de turism nu mai sunt de gasit.Si altceva mai am de adaugat la sfarsitul comentariului meu.Credeti ca este usor sa multumesti pe toti cei 50 de oameni care ii ai in autocar?Sau credeti 50 de persoane au aceleasi gusturi? daca veti ceva sa imi spuneti astept la andrei25mihai@gmail.com

mld luminita spunea...

si eu am fost in concediu cu cei de la vilextur, tot in grecia, dar pe o distanta mult mai mare pana in zakynthos, am mers cu ei 23 de ore dus si 23 intors si nu am nimic de reprosat, din contra numai laude si complimente. ghidul a fost perfect, ne-a prezentat tot traseul, ne-a povestit cate ceva despre fiecare zona prin care treceam intr-un mod placut fara sa ne plictiseasca, ne spunea tot timpul cand va fi urmatorul popas, preturile, posibilitatile de intare la baile special amenajate, (cu plata sau fara, daca sunt multe cabine sau mai putine, pt a nu se provoca inbulzeala, etc., chiar si preturile unde erau mai mari sau mai mici, produsele unde erau mai bune, s.a.m.d.p. pe langa toate astea noi plecand din craiova, a trebuit sa mergem cu trenul pana la bucuresti, cand am ajuns acolo l-am sunat pe ghid pt ca el ne fusese recomandat ca persoana de contact, pt a confirma locul de intalnire si ne-a indrumat chiar si in legatura cu taxiurile pt ca sunt unii sofri care te usuca de bani. Totul perfect. daca erau mai mai multe persoane in situatia lui Robert il credeam, dar fiind decat el singurul nemultumit le dau dreptate celorlalti pt ca trebuie sa ne respectam cu totii in timpul unui asemenea drum pt ca suntem ca o familie, respiram acelasi aer, dormim, in acelasi autocar, etc.

Anonim spunea...

noi am patit cu vilextur in 2011 o situatie stupida. Ni s-a spus sa ne prezentam la ora 19.00 pt imbarcare in bucuresti la parcul izvor. fara nesimtire nu ne-a anuntat nimeni ca s-a schimbat locul de imbarcare. Am ajuns la 18.15. Am aflat de la alti clienti, care mergeau intamplator tot spre corfu, dar cu o alta agentie ca plecarea este din parcarea de la Palatul Parlamentului. Am sunat ghidul care trebuia sa ne insoteasca, ghida in cazul nostru. Ni s-a spus sa ne ducem acolo :)) =)) de ras, atunci era de plans, pt care eram fara masina, cu troler, geanta si din pacate pana la Palatul parlamentului, pe langa ministerul de finante cred, este doar piatra cubica. Va imaginati ce "bip-uri" si-au luat cei de la agentie care si-au permis sa ne trimita la alt loc de imbarcare decat cel stabilit. Ne-am dus la autocar sice credeti :)) =)) urma sa ne imbarcam intr-un autocar de la deltabestturism si nu de la vilextur, in acre "intamplator" am mai gasit niste locuri... si alea unul in fata si altul in spate... stupid, dar astea erau. Pana la urma baietii de la deltabesttursim, jos palaria, ne-au gasit doua locuri unul langa altul. Din pacare delatabestturism nu avea vacante in corfu decat in sidari:( Stiam de la cunoscuti care merg de ani de zile in grecia numai cu agentia asta ca sunt mai mult decat ok si ne-am convins si noi. Nu am mai facut nici un fel de reclamatie, din pacate.

Anonim spunea...

domn pana cred ca esti mult prea pretentios ptr cei 120 euro platiti pe bilet. oricum sa stii ca soferii de pe autocarele vilextur sunt dintre cei mai buni.

Anonim spunea...

Si eu am calatorit cu Vilextur anul recut in Grecia -Sarti beach . Nu am nimic sa le reprosez celor de pe autocar , ba dimpotriva numai cuvinte de lauda . Ne intrebau mereu daca ne simtim bine ,daca nu cumva este cuiva rau ,de parca eram niste copii plecati cu parintii la drum.
Insa daca te duci acolo si ai impresia ca tu esti cel mai important si nu-ti pasa de nimeni decat de tine..... In fond ai cumparat o vacanta ieftina de cateva sute de euro. Daca te respecti atat de mult , te duci cu avion , trnsfer aeroport- hotel, iti iei hotel de 5* dai vreo 700-800 euro/persoana si atunci faci pretentii de care vrei.
Dar va inchipuiti daca la 100-200 de euro unii se asteapta sa fie tratati ca si cum cine stie ce mare cumparatura ar fi facut la 7-800 s-ar putea ca nu-i mai multumeste chiar nimic acolo deja trebuie sa i se faca plecaciuni

Laurentiu spunea...

VILEXTUR - ATENTIE, Evitati acesta agentie.

Am fost in perioada 27.06- 05.07 in Thassos la hotel Anna Beach.
La plecare:
In loc de ora stabilita 20:00 am plecat la ora 00:00 din Bucuresti, pe motiv ca a fost un accident pe DN1 si au asteptat pe cei care vin din tara. Ulterior am aflat ca si cu un sejur inainte s-a intamplat la fel. Atunci motivul invocat de cei de la VILEXTUR a fost ca unui copil i-a fost rau si au intarziat plecarea, aceasi ora 00:00. Ajunsi in Grecia am facut un ocol de 100 km, doar sa ajugem la ora 15:00 in fata hotelului. Am vorbit cu cei care i-am schimbat la hotel si ne-au spus ca si eu au patit la fel, se pare caeste o regula, asa procedeaza Agentia de turism Vilextur -Atentie
La intoarcere:
Toate serile de turisti au plecat cu intarziere din Thassos. In autocar, pe timpul noptii, o parte din turisti s-au luat la bataie in autocar. Un grup venit din tara, acestia erau foarte beti, ascultau manele, muzica era data tare, bateau tarabana in bidoanele cu ulei. Un copil a adormit si a fost pus pe unul din scaunele din spate, acestia cand au vazut ca se ocupa locurile din spatele autocarului au trezit copilul din somn, au inceput sa se bata cu tatal copilului, sa faca scandal. Soferi si ghizi nu au facut nimic, nu le-au spus nimic, nu au fost atentionati de nici un angajat al firmei VILEXTUR.
Cand am achizionat biletele am intrebat special daca sunt probleme cu autocarele si cu respectarea orelor de plecare- sosire. Normal ca au spus ca sunt respectate si ca sunt cei mai de incredere, agentia lor este profesionista.
Turist care recomanda sa evitati Agentia de turism Vilextur

Laurentiu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Plecarile vilextur( hello holidays) nu au fost niciodata la ora 20. Plecarile spre thassos sunt la ora 22, intalnire la 21:30. Verificati programul daca sustineti k ati fost turist al vilextur. Se poate verifica si pe site-ul lor. In legatura cu celelalte probleme nu ma promunt k nu sunt in masura. Un lucru este cert ...plecarile se fac la ora 22 nu 20.

Anonim spunea...

doomnule Laurentiu..sunteti suparat ca ati plecat la 00.00?? eu am plecat anul trecut e la 01.30 :((( tot in thassos !! si ca sa fie totul perfect nici nu le incapeau turistii in autocar !! au mai venit cu o masina mica in spate inca 4 oameni ! nu a venit nici un reprezentant vilextur in parcare (de frica sa nu plece batuti probabil). am stat doar cu un baiat care dadea si el saracu din umeri si ii tot suna sa intrebe de autocar ! sunt mari tepari. anu asta se numesc helo holidays, sa vedem la anu ce nume isi mai pun :)) oricum nu mai merg cu ei nici gratis !

Anonim spunea...

Si noi am patit-o cu Vilextur, am fost pe 15 iulie in Zakyntos si am calatorit fara aer conditionat in autocar. Nu va spun ce inseamna sa respire atatia oameni aerul inchis si incins dintr-un autocar care nu avea nici macar trapele deschise. A fost scandal mare si cred ca toti cei din autocar o sa-si schimbe agentia de turism pentru ca a fost inuman sa calatorim 24 ore dus si 24 ore intors facand sauna. Chiar daca o sa mai apelez la serviciile lor o sa merg cu masina personala. In rest nu am nimic sa le reprosez, totul a fost frumos, soferii profesionisti, ghizii la fel.

Anonim spunea...

Mah, Pana, tzaran de Bucuresti ! Adica vrei sa spui ca, dupa atatea figuri de neam prost, nu ti-ai luat-o de la ceilalti turisti de care ti-ai batut joc ? Prea civilizati oameni ...

Anonim spunea...

Încercați să vă puneti in locul la cei care publica si sa înțelegeți situația. Eu din propria experienta am circulat cu vilextur care pleaca din Râmnicu vâlcea. La plecare am intalnit un șofer care dădea bilete dar vorbind mereu la telefon a parut deranjat de intrebarile persoanelor de tipul la ce ora ajunge sau daca ar avea statie in locul respectiv. Apoi soferul o persoana fara respect fata de călători cand datoria unui șofer este sa asigure confort si sa dea toate informatiile necesare călătoriei.
Fusesem la dentist cu febra si am vrut să îmi închid aerul conditionAt de deasupra scaunului meu. Dar era defect si nu se.putea închide. M am ridicat cu intentia sa schimb locul dar soferul foarte deranjat înjură chiar caci nu intelege de ce vreau sa schimb locul. Ce e se explicat, doar simplul fapt ca sunt călători care au nevoie de aer conditionat si călători care ar putea sta rau daca au aerul non stop deasupra. Si din acest motiv un autobuz este prevazut cu sistemul de unde se poate închide sau deschide.
Dar sa fie deranjat pana la a răbufni nu mă așteptam. Apoi ii zic sa ma lase la prima statie in ora ii explic exact unde as vrea sa cobor caci mătușa îmi zicea prin telefon ce indicatii sa dau șoferului care se pare ca nu avea răbdare să ii zic eu statia. Doar ca eram din cealalta parte de țară si nu stiam orasul si mai era si 23 noaptea.
Bine mai simplu ii zic daca m ar putea lasa la intrarea în oras la prima statie.
După ce mai merge îmi zice ca eu nu mai cobor ca suntem la iesirea din acel oras. Si ma cobor din microbuz la acea ora fara ideea unde ma aflu. Iar mătușa era venita cu un copil mic de un an si ma asteptau in statie.
Cred ca platand un bilet avem si anumite drepturi si cerințe ca simplu călător. Nu i sa cerut sa ma duca pana in casa doar pana la statia respectiva sa imi spuna unde era statia.
Dar cred ca anumiti șoferi ne considera niste saci de cartofi pe care ii arunca in mijlocul drumului neinteresandu_i ca ar trebui si ei sa aiba o anumita atitudine fata de călători caci reprezinta o firmă vilextur si nu e doar un simplu șofer.